diumenge, 11 de maig del 2008

Trainspotting

No l'havia vist mai i sempre havia tingut el cuquet de voler-la veure. No sabia de que anava, només havia sentit dir que era dura... i havia sentit també la famosa cançó del final.

Mentre l'estava veient he tingut un munt de sensacions diferents... He estat a punt de vomitar en una escena del principi, m'he mort de ràbia en l'escena del nen petit... ha sigut... uff, en serio...

M'he plantejat la vida que porto, he arribat a dubtar sobre si el que jo considero correcte o "lo millor" realment ho és... si no he fet segons quines coses per prohibició social, personal o per si realment allò no va amb mi... Crec que és una pel·lícula que hauríem de veure tots, almenys a mi m'ha despertat moltes reflexions.

Crec que tot i la varietat d'emocions, reflexions, sentiments... al final et quedes amb un bon regust... penses que has escollit bé fins ara... que és important valorar les possibilitats, suspesar-les... i triar el camí que ens ajudi a aconseguir allò que volem, mai el més fàcil...

4 comentaris:

[anonymous writer] ha dit...

Crec que és una molt bona peli, i segurament la duresa amb què tracta alguns temes, li dona aquest punt de serietat necessària.

Es bo reflexionar, però ara no et ratllis, eh! ;)

Un petonet!!

Kuroi Neko ha dit...

Hola!!

Jo la vaig començar a veure però no la vaig acabar.

Passa't pel meu blog quan puguis :)

Anònim ha dit...

Val la pena eh! a mi em va agradar!

Anònim ha dit...

No l'he vista però me l'apunto. Mercès.

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?