diumenge, 11 de maig del 2008

Gràcies!

Ahir vaig estar fora tot el dia fent un curs que estic fent els caps de setmana, vaig arribar molt tard i no vaig passar pel blog.

Aquest matí... quan he entrat i he vist els vostres comentaris... m'heu emocionat! És impressionant veure com algunes persones estan aquí per donar-te recolzament i afecte quan ho necessites.

Moltes gràcies a tots, de debò. M'encanta que entreu al meu blog, m'encanta llegir-vos... (ja ho he dit un munt de cops...jeje).

M'agrada el clima que es respira i es percep... m'agrada aquesta cooperació, la reciprocitat...

Moltes gràcies, de veritat.

Ja sé que hi ha moltes persones que no tenen parella però actualment tota la meva família (cosins, tiets...) i tots els meus amics viuen la bonica realitat compartida del món en parella...
Per això els meus pensaments estan centrats en aquest tema... o ocupa tanta part de les meves preocupacions.

un petó molt fort!!

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?