dimecres, 7 de maig del 2008

Pinzellades

- El dia 13 tinc un casament!! (sí, és dimarts 13...). El meu primer casament d'una amiga! I lo més important és que és una amiga de tota la vida (això em recorda que té la mateixa edat que jo... RELLOTGE BIOLÒGIC... tic tac tic tac...). Estic molt emocionada... He de llegir alguna cosa a la cerimònia... alguna idea?

- Temps d'estrés. M'esperen unes setmanes on no podré respirar pràcticament. Necessito agafar aire ben fort per poder aguantar fins al final! El final dels dies... Que l'estudi m'acompanyi...

- Demà tinc una entrevista de feina... Necessito una alegria, siusplau... agafeu-me!

- Tinc una papalloneta a l'estómac perquè fa uns 5 dies que he recuperat la conversa amb un amic del que feia 6 anys que no en sabia res... Prudència ajuda'm! perquè la meva capacitat de fantasiejar és excessivament incontrolable!

- El món blocaire crec que ja forma part de la meva vida, poc o molt, m'hi faig un lloc. M'apassionen les vostres històries!

6 comentaris:

Llum ha dit...

Ostres! I qui es vol casar un dimarts i 13? Ah! I encara no saps què has de llegir? Ho has d'escollir tu?

Unknown ha dit...

Que vagi molt bé l'entrevista de demà! Està molt bé això de casar-se dimarts i 13. I jo també fantasiejo molt amb aquestes coses. No sé si em deixo res :p

Utnoa ha dit...

maques! gràcies per escriure...

Dimarts 13... almenys si els va malament (que no els ho desitjo per res del món!!) ja saben de què serà la culpa...

Si, ho he d'escollir jo... quina responsabilitat!

Em consola saber que no sóc la única amb pensaments d'adolescent!! (ho dic per això de fantasiejar...)

yuna ha dit...

La idea de fantasejar sempre està present, i crec que no és cosa d'adolescents ;)

Quina gràcia això del casament :) dimarts i 13. Buenu, mai he estat supersticiosa, així que segur que va bé!

Encara no tens clar el que has de llegir? no sé si et pot servir d'alguna cosa, però sempre m'ha agradat aquest text d'en Jorge Bucay...


Quiero que me oigas, sin juzgarme.
Quiero que opines, sin aconsejarme.
Quiero que confí­es en mi, sin exigirme.
Quiero que me ayudes, sin intentar decidir por mi.
Quiero que me cuides, sin anularme.
Quiero que me mires, sin proyectar tus cosas en mi.
Quiero que me abraces, sin asfixiarme.
Quiero que me animes, sin empujarme.
Quiero que me sostengas, sin hacerte cargo de mi.
Quiero que me protejas, sin mentiras.
Quiero que te acerques, sin invadirme.
Quiero que conozcas las cosas mías que más te disgusten,
que las aceptes y no pretendas cambiarlas.
Quiero que sepas, que hoy,
hoy podés contar conmigo.
Sin condiciones.


:)

Anònim ha dit...

Ep! Ja és demà! Ens explicaràs què tal la entrevista? :)
Sort!

Utnoa ha dit...

La feineta és meva! gràcies!!!

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?