dissabte, 3 de maig del 2008

L'inici de les probabilitats

Avui inesperadament s'inicien les probabilitats d'èxit d'aquesta imprudent decisió. Només espero que sigui un lloc on poder deixar constància dels meus contradictoris, incoherents i difícils pensaments.

És la vida (en rosa). Entre parèntesis perquè probablement no ho sigui la majoria de les ocasions. No ens podem creure tot el que ens diuen. Hem de saber posar els parèntesis correctament.

Inicio aquest blog perquè casualment he fet cap a un blog que m'ha semblat molt interesasnt i com a conseqüència he pogut veure-li una utilitat a això de tenir un blog.

Espero que probablement això em pugui ajudar.

Són esas ansias de vivir...

4 comentaris:

Llum ha dit...

Benvinguda al món dels blogs, Utnoa!

Utnoa ha dit...

Gràcies per contestar!!! Després vaig estar mirant alguns blogs més, per cert, tots fantàstics i ja entenc una mica com va això. Vaig llegir una mica les teves històries i els teus canvis de nom... llum groga m'agrada, té el seu què!

Llum ha dit...

:-)

Ai, sí! És que he fet més canvis de nom que no vegis! Ara espero quedar-me un temps amb la llum groga.

Per cert, m'agrada el teu nom :-) Si l'has tret d'on em penso, no m'he llegit el llibre, però m'agraden aquest tipus de llibres!

Kuroi Neko ha dit...

Benviguda al món dels blogs i moltes gràcies per la visita al meu!

Espero que ens anirem llegint i comentant per aquí ;)

Molta sort!

P.S. Ja en parlarem d'Onze minuts quan te l'hagis acabat!

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?