dilluns, 5 de maig del 2008

Parells de parelles!

Tota la gent del meu entorn accessible té parella. Parelles amunt, parelles avall. Estic vivint un moment de la meva vida que si miro al meu voltant només veig parelles. Si telefono una amiga per sortir a fer un volt, per fer un beure o per anar al teatre em diu que no pot perquè la seva parella... tal i qual.

I la meva parella? ...

Ahir, estava tan sense res a fer (feia 2 dies que no sortia de casa!) que vaig posar-me a retallar uns diaris que tenia, eren així com informació d'una escola d'art. Vaig fer una mena de composició per a forrar-me l'agenda que estava utilitzant aquest any, que per cert, era ben lletja. Doncs goita tu que em va quedar la mar de bé. Vaig estar tan orgullosa del meu fruit que l'hagués ensenyat a tothom! Però...

Parells de parelles... tot en packs de dos. No desitjo que se separin, només desitjo poder compartir tants moments que tinc amb alguna persona o algunes persones.

Inclús del món blocaire em sento apartada... parells de parelles de blocaires que s'escriuen entre ells, com puc introduir-me en aquestes "amistats" tan arrelades i ben formades?

Parells de parelles! I grups d'amics! És tot el que veig al meu voltant i del que jo no formo part.

M'estiro dels cabells per la meva frustració infinita al veure'm plena d'energies per fer coses (vaig estar deprimida molt de temps) i no trobar ningú per fer-les...

Ser pacient és tot el que em queda...

2 comentaris:

Unknown ha dit...

També, em sento així. Tots tenen parella i tal... Pel que fa el món blocaire. sí, hi ha amistats vrtuals o reals arrelades, però no sé, de debò, crec que no et costarà entrar. Ja veus, jo ja et tinc al lector RSS (si no saps què és envia'm un correu i t'ho explico)i sospito que aviat aquest bloc serà un dels meus habituals!

Kuroi Neko ha dit...

Jo mai he entès les persones que pel fet de tenir parella ja s'obliden dels amics. No ho suporto això! Ni ho he fet mai ni ho faré!

Bé, i pel que fa a això dels blogs, pensa que fa poc que hi ets, és normal que al principi la gent no et conegui. El que has de fer és visitar blogs (com ja fas!) i deixar comentaris. Així la gent entrarà al teu i et seguiran també ;)

Ànims, ja veuràs com el món dels blogs t'acabarà seduint molt!!

Cuida't! :)

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?