diumenge, 7 de setembre del 2008

fem diumenge!

M'he passat el matí netejant la meva habitació a fons i a consciència... i ara em queda l'habitació on hi guardem TOTES les coses que no sabem on posar, o totes les coses que no poden anar a les altres hanitacions. És una habitació de forma estranya, a sobre és de pas per anar del menjador a la meva habitació, és com un passadís ample amb portes... no ho sé. Hi ha una taula gran amb l'ordinador, impressora i les coses informàtiques aquestes. A la paret hi ha el típic suro amb cinquanta mil fotos de quan era adolescent, papers, tríptics, entrades de concerts, del teatre, postals, peluxos, records... hi ha uns quants pots amb milers de bolis que de segur que no funcionen... i llibres i cd's... inclòs encara hi ha algun diskette rondant per aquí... buff! he de fer neteja. L'habitació misteriosa i curiosa també fa de biblioteca, d'habitació de planxar i també aquella habitació que en algunes cases en diuen dels mals endreços... Hi ha la taula que teòricament és la del meu germà... que no es pot mirar de tants paperots, retoladors, colors i històries que té per allí sobre, més que una taula sembla una muntanya de... vaja que aquesta habitació la podríem batejar com Els Encants... Ara, després de dinar, després de llegir una mica de Walden i després de la migdiada em posaré mans a la obra... Ho vull deixar tot enllestit, tot correctament ordenat perquè la setmana que ve me'n torno a viure a la ciutat.

2 comentaris:

Llum ha dit...

Ara m'has fet entrar mala consciència. Jo tinc un tros d'habitació com la taula del teu germà. També és l'habitació dels mals endreços, que fa una mica de tot. Fa temps que he de posar-hi ordre, però... costa!

Kuroi Neko ha dit...

Mare meva! Això sembla un magatzem, més que una habitació, i dels grossos! Perquè mira que us hi caben coses :P
La meva habitació també ha patit una transformació important, he llençat de coses!! buaaaa, però és que ja era hora! S'ha de passar pàgina.

Petonets!

aigua_clara_

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?