diumenge, 21 de setembre del 2008

Intel·ligència emocional

Necessito ... no sé què necessito! Sóc una persona tan complicada... ara ho vull, ara no... si no ho tinc ho desitjo, si ho tinc només faig que destrossar-ho... COM GESTIONAR LES COSES PERQ VAGIN EN LA DIRECCIÓ ESPERADA I SENSE FER MAL A NINGÚ? No tinc intel·ligència emocional...

Sóc estúpidament estúpida emocionalment...

Faig estar malament als de la meva vora, als que teòricament m'estimen. Estic de mal humor, contesto malament. Tinc rampells desagradables. No sé què fer amb tot això. Només vull tranquil·litat i el meu estat mental va amunt i avall sense aturar-se a descansar ni un moment.

Ho tinc tot a mitges i no sé el que vull. Per això m'estanco i no avanço. Avui és un dia difícil que no sé com superar.

3 comentaris:

Tigre de Papel ha dit...

He llegit el teu escrit i m'ha fet sentir molt estranya. Ha sigut com llegir-me a mi mateixa.

yuna ha dit...

Utnoa, no sé... a vegades tots ens sentim una mica així, com acabes de descriure... però penso que l'important és saber que ets així, que tens dies dolents... el que has de fer és acceptar-ho (com es pugui, que és cosa complicada). No t'estanquis! a cada dia dolent, posa-li un somriure... si la vida sap que li somrius, ella també et dedicarà un somriure :)

Sigues feliç, bonica! un petonet!

Utnoa ha dit...

Gràcies pels comentaris. Intento viure però se'm fa complicat

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?