dimarts, 1 de juliol del 2008

a l'istiu tota cuca viu...

He regirat el passat. Sembla que ell també ho ha volgut. L'hem regirat. Qui serà més fort per supoerar-ho? He ensopegat 3 vegades amb la mateixa pedra, i crec que ara ja no em sorprendria a mi mateixa si n'hi hagués una quarta.

L'estiu no està essent tan dolent com esperava. Vaig fent. Miro de riure. Però aquesta història em frena... em frena el meu creixement, em frena l'evolució... però a la vegada em fa sentir bé, a la vegada em fa sentir malament. Hi ha moments extrems en un mateix dia, moments que es contradiuen... com conviure amb aquesta paradoxa?

No ho havia d'haver fet.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Umm... no sé de què em sona aquesta història! En el meu cas van ser... Només tres? No pot ser! :p Tranqui, ja està fet, aquestes històries també t'ajuden a créixer, a la seva manera, això sí

Camí de rocs ha dit...

Hola, no sé quina és aquesta història que et rosega per dins i els remordiments que et vénen. En tot cas, si no pots arreglar la situació, un consell fàcil de dir i difícil de complir és no capficar-te tant en el passat ni en el futur i deixar que la vida flueixi, agraint tot allò bo que et dóna i acceptant el que no és tant bo però que també forma part de la teva vida. Mirar de fer-te bé a tu i fer el bé als altres. Una mica utòpic? ;)
Ànims!

Kuroi Neko ha dit...

Això de deixar-se endur em sona i molt... Les voltes que he regirat el meu passat sentimental he sortit escaldada. No sé si algú que ho hagi fet ha sortit beneficiat, en el meu cas no és així.
El problema, crec jo, és quan un dels dos voldria alguna cosa més i l'altre no. I sempre que es "regira" la història, torna a passar el mateix: el que volia continua volent i el que no volia continua sense voler. És el pitjor!

Camí de rocs ha dit...

Potser el que t'atrau de la relació és el fet de poder estar amb algú, abraçar-lo, sentir-t'hi bé, vaja, la relació en parella.

Potser, però, si la situació no és plenament positiva no et convé tornar-hi. Si consideres que tornar a la relació és "caure-hi", alguna cosa grinyola per part dels dos o d'algú dels dos.

La relació et dóna coses que t'agraden però si per altra banda no et fa sentir bé, pel que sigui... Mala feina.

Potser el millor és tallar-ho en sec. Tancar bé la porta serveix per obrir-ne d'altres. D'altres que potser seran més fortes i que no tindran aquest component negatiu. Però vaja, ho dic des de la distància i el desconeixement.

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?