divendres, 11 de juliol del 2008

us explico

A casa no tinc connexió i treballo al poble. Al pis en tinc però baixo molt poc. Ahir vaig baixar i d'aquí res me'n vaig altra vegada. Mai tinc temps d'escriure. Quan estic a casa és quan més escriuria... us enyoro. Intento llegir tots els blogs, totes les actualitzacions però no arribo a tot, i menys a contestar.

Espero que aviat em reincorpori. Pensava que viuria aquí durant l'estiu i podria disposar de connexió. Per això vaig dir no se que de q a partir del dia 20 de juny... total, que estic emmerdada en una història que no sé cap a on em porta i que em fa molta por. Desitgeu-me sort.

Molts petons

6 comentaris:

Ana Carles ha dit...

Et porta fins on espero que vulguis que et porti i si et fa tanta por, no seria millor replantejar-s’ho? Tot i que no sóc la més indicada per parlar, també me'n hauries de desitjar a mi de sort ;)

Molts petons!

Kuroi Neko ha dit...

Tots els canvis ens espanten al principi. La qüestió és que estiguis segura que és això el que vols.
Però, Utnoa, nena, per l'amor de Déu, estiguis on estiguis... posa't Internet!! :P

Un petonet i sort!!

aigua_clara_

Camí de rocs ha dit...

Ostres, històries que et fan por i que no saps cap a on et porten...

Primer crec que hauries de saber cap a on vols que et porti aquesta història o, més ben dit, mirar de portar-la cap a allà on vols. Tot i que, és clar, no sé si que vagi cap allà a on vols depèn de tu o també d'altres coses o persones.

Espero que et vagi tot bé!

Anònim ha dit...

Doncs molta sort, encara que m'he perdut entre la casa, el pis, el poble, el pujar i el baixar... I tant molta sort! Salut

[anonymous writer] ha dit...

Tranquil·la guapa, mentre vagis apareguent de tant en tant ja estem contents!!!

yuna ha dit...

iep guapa, molta sort, doncs! espero que somriguis... ara feia dies que no passava per aquí! jo si que tinc connexió! el que no tinc és massa temps, però buenu...

Bon estiu!!! petó, petó!!

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?