dijous, 9 d’octubre del 2008

Somatitzacions

Tins un pensament irracional, instrusiu... o simplement impressions negatives, quelcom que em preocupa... ? Somatitzo.

Mal d'estómac, contractura muscular, mal de cap, suor excessiva, palpitacions, estrenyiment...

Psicosomatitzacions.

El meu cervell està estretament conectat amb totes les parts del meu cos.

La pell també ho nota.

Les somatitzacions es veuen des de fora. Pots anar pel carrer i entreveure qui se sent bé i qui està eternament preocupat.

PRE - OCUPACIÓ. Abans de l'ocupació. Ocupa't de les coses quan passin. No abans.

1 comentari:

Kuroi Neko ha dit...

Bona anàlisi del mot preocupació. Però a voltes no podem evitar preocupar-nos per les coses.

Jo també sóc de les que somatitzo els problemes. Mal de cap, cabells electritzats, estómac remenat, pell aspra...

Només quan sóc conscient, a voltes, puc controlar-ho. Però reconec que d'altres, em costa tant que em supera.

aigua_clara_

quina probabilitat hi ha que pugui treure els parèntesi?